Re: jak podkrecic amd64 3000+ 754 E6

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 15:43:14 MET

> Twoje obawy sÂą nieuzasadnione ta pÂłyta jest na nforce4 a podnoszenie
> magistrali nie wpÂływa na nic innego poza samym procesorem wiĂŞc podnoÂś do
> oporu ile wlezie,nie zapomnij Âże przy duÂżym oc nalezy takÂże zwiĂŞkszyĂŚ
> napiĂŞcie na pracesorze na takie aby byÂł stabilny.

wlasnie podkrecilem go troche bo tylko do 2200MHz. a jak zwiekszylem na
2250 to mi sie zrzut ekranu zrobil. pamieci takich zlych chyba nie
mam.gdzies czytalem ze trzeba ht 4x zmienic na 3x i podkrecac od 250MHz w
gore.mnoznik mam na 10... i wyczytalem ze temp procka nie moze przekroczyc
55C tak jest?
moj poprzedni procek a to bylo dawno temu barton 2500 mial temp 65 w
stresie i nic mu nie bylio.te 64bitowe sa takie delikatny?