Re: opinie o tanim laptopie 15,4 WXGA - acer lub fujitsu

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 22:40:45 MET

Markus Sprungk napisał(a):

> Poproszę o szczegóły tej zaskakującej informacji :)

zapytaj w skelpach, mi tak mowili np w Vobisie i innych takze,

ale poczatkowy entuzjazm powoli opada i czym wiecej czytam o acerach tym
bardziej sklaniam sie do zakupu Toshiby ;-) tyle ze niestety nierealnym
jest zakup okolo 2,2 kolowego w cenie ponizej lub okolo 3000zl , w
zasadzie to nawet ponizej 4000 raczej niema szans na lekkiego notebooka
  renomowalen firmy, a firm takich sobie to ciekawie wyglada CALIFORNIA
ACCESS M540G 14" WXGA -
http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=18&KatItemCId=3222 , ale z tego co
slysze to firma jeszcze gorsza od acera?

Olek