Dalszy ciag problemow z GF6600

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 20:45:08 MET

Zaledwie wczoraj pisalem o moich problemach z GF6600.
Dzis musze dodac kolejny problem.
Co jakis czas bez jakiejkolwiek akcji z mojej strony zmienia sie
rozdzielczosc na monitorze. Wlasciewie to nie dokonca sama rozdzielczosc
bo system twierdzi ze jest taka jak ja ustawilem 1280x960 tylko jakby
proporcje sie rozjezdzaja i na monitorze widzimy wielka kupe... Malo
tego to kursor myszy wyglada prawidlowo. Ma wlasciwa rozdzielczos i nie
jest porozciagany. Ciezko powiedziec kiedy sie tak dzieje. Poprostu
nagle pstryk i juz obraz "zgiety". Czasem uda sie wykonac zabieg
przelaczenia na rozdzielczosc nizsza potem z powortem na 1280x960 i
wszystko wraca do normy. Co robic?
Uzywam sterow ForceWare 81.98 + Enhanced Driver Asusa.

ktos cos podpowie?

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA