Re: laptop z usa i c³o

Autor: rs <ru4d2.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 16:49:40 MET

d'plus <dplusUSUN_TO@tlen.pl> napisa³(a):

> rs - do Ciebie mam te same pytania co powy¿ej. mo¿e jakie¶ szczególne
> cechy wysy³ki decydowa³y o tym, ¿e nie p³aci³e¶ a kolega tutaj p³aci³.
> bardzo mnei to interesuje zebym nie mia³ jakich¶ dodatkowych kosztów.

nie wiem jak kolega wysylal. ja zwykle wysylam w ten sposob, ze pakuje
orginalne pudlo (bo to glownie prezenty wiec, nie wypada prezentu owijac w
gazete czy recznik) w wieksze. wypelniam je babelkami albo styropianem i
juz.
teraz polamer pod naciskiem swego przewoznika udostepniajacego kontenery
wprowadzili uzywanie pudel o konkretnych rozmiarach.
przesylki "niewymiarowe" zostana przyjete, ale przewoznik moze
powiedziec: "a tego to ja nie wezme" i pudlo czeka do przeszlego tygodnia, a
ty sie denerwujesz. oraz przesylki takie sa drozsze. nie znam kalkulacji.

> faktury nie potrzebujê, gwarancjê jak powiedziano mo¿na dokupic, system
> i tak pojdzie do kosza.

z ta gwarancja to tez nie bylbym taki pewien. gwarancje owszem masz, od
producenta, ale laptopa musisz slac do stanow. podobnie jak w usiech nie
naprawisz sprzetu sprowadzonego np. z japonii. mz, regionalizacja sprzetu
powoli zaczyna przypominac te jaka sa objete DVD, tylko ze robione jest to
po cichu.

> Jakie s± koszty przesy³ki polamerem takeigo laptopa? i ile czasu ¶rednio
> idzie?

ostatnio jak wysylalem to bylo 1.92$ za funt lotniczej. nie wiem ile
kosztuje morska. ponoc morskie paczki polameru w ogole przez clo nie
przechodza, jak zeznawala pani z tego biura, ale nie wiem na 100% czy to
prawda. jesli zostanie nadane do srody wieczorem (przynajmniej tak jest w
NY) to jest zabierane do samolotu juz w czwartek rano i u odbiorcy w wawie
lub w okolicy jest na wycieraczce w poniedzialek-wtorek nastepntego
tygodnia. w inne czesci polski, zaleznie od lokalnego przewoznika. <rs>

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/