Re: Wasz sposob na cisze

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 16:02:27 MET

Hej !

Użytkownik "jaszczur" <mija.szybko@czas.op.pl> napisał w wiadomości
news:slrndthoi6.5vl.mija.szybko@r.a.pl...
> Proszę o podanie Waszego sposobu na ciszę podczas pracy komputera.
> Mój sposób:
> Zasilacz: Tagan 330W U01 - dwa wiatraczki, z 20 cm niesłyszalny.

Topower 350W, 2 wiatraczki, praktycznie niesłyszalny

> Chłodzenie procesora: Sonic Tower - pasywny, temp 40-50 stopni.

Radiator CoolerMaster z miedzianym rdzeniem i na tym 80x80mm
Arctic Fan Pro 2L na 1500 rpm. Mógłbym go jeszcze zwolnić,
ale i tak to nie on najwięcej hałasuje...

> Chłodzenie chipsetu i wbudowanej w płytę grafiki:
> firmowe radiatory - niestety dość gorące.

Na płycie radiator Zalmana, taki niebieski, na grafice bodajże
Pentagrama, czarny. Ale to tylko Radek 9000 pro, żadna rakieta.

> HDD: Samsung 120GB 8MB SP1213N 7200 obr. - bardzo cichy, niestety od
> niedawna, od czasu do czasu piszczy i to on jest najbardziej głośny w
> tym gronie.

U mnie też najgłośniejszy jest jeden z 2 dysków - 20GB Maxtor.

--
Pozdrawiam
Michał Kupski -- Tarnowskie Góry