problem z pamiecia. Dolozenie 256Mb do 512 daje wynik 512 :/

Autor: Danny <dannyx_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 12:47:09 MET

Witam.
Do niedawna posiadalem 512 ramu wiec dokupilem sobie kosc 256 Mb i ..nadal
posiadam 512 MB.
Kosci razem daja tyle co ta 512 sama. Probowalem na wszystkich bankach we
wszystkich konfiguracjach. podejrzewam ze jets tak ze jak dzialaja razem to
obie dzialaja jako 256tki (a nie tak ze jednej kosci nie widzi) bo czasem
mialem po zabawach z ta pameicia i ustawieniach biosu tak ze 512 dzialala
sama jako 256 rowniez.

Oczywiscie kazda z osobna dziala jak nalezy.

Posiadam plyte glowna MSi K6delta 400 na Via.
Magistrala 400 Mhz.
Obie kosci sa 400 Mhz.
Moja stara 512 to chyba no name (nie moge znalezc nazwy firmy) z CL 3
Nowa 256 to Eliksir z CL 2,5
(Te Cl byc moze podalem odwrotnie nie mam jak teraz sprawdzic :P)
Dzisiaj bede probowal jeszcze resetowac bios za pomoca zworki lub wyjecia
baterii (ustawienie defaultow w biosie nie dawalo rezultatow) a to dlatego z
eteraz ta 512 widzi jako 256 za kazdym razem.

Wlozylem jeszcze inna 256 333Mhz tez noname i tamta dziala jak nalezy z ta
512 a jak mam wszystkei 3 wsadzone to mam 768 mb ramu.

ktos ma jakis pomysl jak ujarzmic ta pamiec?
pozdrawiam
Danny