Problem

Autor: kjuzik <kjuzikk_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 09:20:14 MET

Mam taki problem z komputerem czasami jak wciśnie się CTRL+SHIFT zmienia się
klawiatura i zamiast dwukropka i kwadratowych nawiasów itp... są polskie
znaki kto wie gdzie wtedy jest prosty apostrof czyli taki znaczek '
normalnie jest on tam gdzie cudzysłów ale gdzie jest po wciśnięciu
CTRL+SHIFT ???

Jestem w takiej sytuacji, że nic się nie da zrobić apostrof jest potrzebny
do hasła administratora i nie mogę się zalogować a nie wiem z jakich powodów
zmieniła się klawiatura system to SBS 2004 !!!

Piszę na tej grupie bo nie bardzo wiedziałem na jakiej napisać