Re: Vortex 1 czy Realtek ALC850?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 09:12:47 MET

> IMHO wygrał Vortex - dźwięk jest bardziej instrumentalny,
> że tak powiem. Bardziej mi pasuje do jazzu.

Milo slyszec :)

Hm... jesli nie jest zapozno i masz jeszcze czas i ochote
sie z tym pobawic sprawdz jeszcze "na oko" (ucho?) poziom
szumow.

Tak doswiadczalnie, np:
sluchajac "ciszy" podczas silnego obciazenia kompa,
lub (jeszcze lepiej) kopiowania plikow z partycji na
partycje lub z CD na HD, majac jednoczesnie podpiety
kabelek audio od CD i wlaczone to wejscie w mikserze.

:)

Zdrooweczka,
Vituniu.