Czy wszystko OK?

Autor: Snajper <lechm1_at_o2.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 08:28:33 MET

Witam. Potrzebuje pomocy bo nie wiem czy na pewno jest OK z moim sprzetem.
Moze opisze mniej wiecej co mam a potem pytanie. pracesor athlon 2800, 1 gb
ram, radeon 9550 gigabyte 128mb.
I teraz tak, chodzi mi o gre Sacred. Czy ona ma jakies strasznie duze
wymagania? Bo strasznie mi zrywa.
Niedawno rozwiazalem problem (oczywiscie za pomoca osob z tej grupy :) ) z
procesorem, ale dalej cos mi nie gra. Domyslacie sie co moze byc problemem?
Ja nie mam pojecia bo nie bardzo sie znam.
Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi, Marek.