Re: Drukarka laserowa kolorowa - tania w eksploatacji

Autor: Orzech <woleszek_at_o2.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 08:02:52 MET

Dnia 25-01-2006 o 20:41:21 majster <majster@nomail.ru> napisał:

> Szukam jakiejs taniej w ekspolatacji kolorowej drukarki laserowej. Wazne
> dla
> mnie jest to, aby przy wyczerpaniu sie tonera z jednym kolorem nie trzeba
> bylo wymianiac od razu wszystkich kolorow. Tania w zakupie byc nie musi,
> ale
> w eksploatacji ma byc wlasnie tania. Co mozecie polecic?

OKI 3200 lub wersja z siecią OKI 3200n
wady: b. duże gabaryty, długo się rozgrzewa po pierwszym włączeniu
zalety: szybko i ladnie drukuje, łapie papier nawet o gramaturze 330
(grubszego nie sprawdzałem) - można drukować laurki ))) i co
najważniejsze wg mnie 4 bębny, 4 tonery (tania w eksploatacji)

--
Pozdrawiam Orzech