Re: Problem

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 02:08:36 MET

On 2006-01-25, kjuzik wrote:
> Mam taki problem z komputerem czasami jak wciśnie się CTRL+SHIFT zmienia się
> klawiatura i zamiast dwukropka i kwadratowych nawiasów itp... są polskie
> znaki kto wie gdzie wtedy jest prosty apostrof czyli taki znaczek '
> normalnie jest on tam gdzie cudzysłów ale gdzie jest po wciśnięciu
> CTRL+SHIFT ??? [...]

Start -> Ustawienia -> Panel sterowania -> klawiatura, tam ustawienia
regionalne, wybierz klawiaturę, którą chcesz, a potem -> zmień sekwencję
klawiszy -> odptaszkuj.

> Piszę na tej grupie bo nie bardzo wiedziałem na jakiej napisać

Na przyszłość -- pl.comp.os.ms-windows.*, do znalezienia przez
<http://www.killfile.pl/>.

--
////)))       No processes were killed during production of this article. :