Dziwne pliki na partycjach

Autor: Szadzik <w_szadziukNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 22:12:57 MET

Po przeinstalowaniu win2k pojawiły mi się dziwne pliki na każdej z
partycji. Plików tych nie można w żaden sposób zmienić ani też usunąć.
Podejrzewam, że może jakiś program je utworzył ale nie wiem jaki.

Pomożecie i podpowiecie skąd się takie pliki mogą brać?

P.S. Pliki mają nazwy typu: 805E9E00-9232A7E2_Backup, 0C95CE00-9232A7E2 itp.

Z góry wielkie dzięki za pomoc i mam nadzieję, że nie ntg.

--
Szadzik
As a rule man is a fool. When it's hot he wants it cool.