Re: laptop z usa i c³o

Autor: WL <ni_at_ma.com>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 21:10:07 MET

Marcin Stankiewicz wrote:

> Dokonuj±c exportu z kraju pochodzenia towaru, albo ubiegasz siê o zwrot
> VAT'u albo sprzedawca sprzedaje Ci towar w kwocie netto - jednocze¶nie
> dokonuj±c odprawy celnej wywozowej. Tylko wtedy odprawê celn±-przywozow±
> musisz zrobiæ.
W stanach nie ma vatu, sales taxa chyba mozna sobie zwrocic, ale z
reguly to nie sa oszalamiajace kwoty.

> S³u¿by ochrony/obs³ugi lotniska nie mog± otworzyæ baga¿u ju¿ nadanego bez
> Twojej wiedzy.
Moze w UE. W stanach moga, i korzystaja z tego prawa. Mozna pozniej
znalezc w bagazu taka kartke z adnotacja, ze byl otwierany. Jesli
zamkniesz na klodke/zamek - rozpierdola bez pardonu (ale ostrzegaja przy
nadaniu zeby zostawic otwarte)

> Fakturami ? A na co Ci faktura ? Serwis ? Za psie pieni±dze dokupujesz
> gwarancjê miêdzynarodow± ( ewentualnie masz takow± w standardzie ) i masz
> dok³adnie to samo co ci, którzy kupili sprzêt w Polsce. OS ? A jaki to
> k³opot ? Wersja anglojêzyczna niemal niczym siê nie ró¿ni od polskiej.
> Tylko i wy³±cznie jêzykiem.
Mhm, jak ja kupowalem w usiech compaqa to takiego wala a nie
miedzynarodowa gwarancje do niego mozna bylo kupic.

WL