Zmiany cen LCD

Autor: Pala <p.a.l.a_at_poczta.fm>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 15:21:07 MET

Witam,

od dluzszego czasu przymierzam sie do zakupu monitora. Jednoczesnie mam
stycznosc z cenami prawie caly czas od pol roku. Niestety nie
obserwowalem cen rok temu i nie wiem czy cos sie teraz ruszy czy nie.
Generalnie, jesli chodzi o ceny w hurtowniach, to leca oczywiscie
troszke te drozsze modele. Ja jednak raczej mysle o czyms (naj)tanszym.
Mozna spokojnie powiedziec, ze od 700 sa 15'' a od 850 17''. Jednak ten
stan utrzymuje sie juz dosc dlugo. Po swietach tez zadnych wiekszych
zmian nie odnotowalem. Minimalne wachniecia o pare zlotych to dla mnie
zadna zmiana. Czy mozna sie spodziewac gwaltownych zmian w cenach tego
sprzetu?

Jednoczesnie obserwuje zanikanie 17'' CRT. Juz sobie powiedzialem, dobra
biora ta najtansza Iiyame za 415zl, a tu nagle patrze - ni ma. Kiedy
bedzie dostawa - w polowie lutego. No fajno. Ciekawe tylko czy bedzie im
sie oplacalo jeszcze CRT sciagac, zwlaszcza tez lowendowe.

Generalnie sam nie wiem. Moge jeszcze poczekac, bo poki co moj 10letni
Daewoo sie wylacza, ale jak sie potrzepie to sie wlacza, wiec z miesiac
pewnie pochodzi. Z drugiej strony jak za miesiac ma byc cos tansze o
20zl, to dla mnie to zadna roznica, nawet jesli kupie jakis low(est)end.

Siedzi ktos w temacie? W jakich miesiacach ceny najbardziej topnieja?

Pozdrawiam

Lukasz