nx6110 - mały problem z Win XP :(

Autor: Skorupa <skorupa_NOSPAM_at_poczta.nom.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 15:14:25 MET

Witam.
Posiadam HP Compaq nx6110. Niestety komputer ma pewien drobny mankament.
Podczas uruchamiania systemu czasami się przycina. Tzn przy uruchomieniu
Windowsa XP, a przed uruchomieniem procesu explorera komputer zatrzymuje
się na kilkanaście do kilkudziesięciu sekund. Nie słychać w tym czasie
żadnych objawów pracy, nie mrugają diody. Po chwili wszystko zaczyna
działać poprawnie. Problem ten nie zawsze występuje, lecz mimo wszystko
jest to denerwujące! Nie mogę dojść, co jest tego przyczyną. Wymieniałem
sterowniki, nic się nie zmieniło. Przez jakiś czas miałem na nim Linuxa
i problem ten nie występował, wydaje mi się, że to coś z windowsem albo
sterownikami, ale nie jestem pewien.

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy