Re: Vortex 1 czy Realtek ALC850?

Autor: kp <hm_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 14:54:33 MET

> Bo na zalaczonych do WinXP jedna taka nie chciala mi dzialac? :>
vortex 1 wskakuje auto, zarowno w xp jak w w2k, jesli cos jest nie tak to
moze to jakis 'klon' v1 nie do konca
zgodnym. V1 instalowalem roznym kumpelkom z uniwerka 'co by' po instalce
winzgrozy nie musialy sie niunie stresowac komunikatem 'wloz cd ze
sterownikiem - wszystko odbywalo sie bezstresowo i automatycznie
> Owszem. Ale Vortex2 juz niekoniecznie... Niestety :/
pisalem o v1; v2 byly owszem niezle (diamond mx200?300? nie pamietam
oznaczenia)
ale to jest inna bajka, moze nie byc sterow,
> Co do Audigy - sterowniki sciagane ze strony Creative sa pozbawione
> tych cudow.
wlasnie mam te odchwaszczone, ale nie dziala to mimo wszystko jakbym chcial
(np digital out i spdif w ac3 filtrze zyja swoim zyciem, jeden odlacza,
drugi wlacza nie zmieniajac ustawien pierwszego, szopki ktore w normalnych
kartach by nie przeszly, ech...)
kp