Re: Niedoswiadczona informatyczka znowu prosi o pomoc Panow :)

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 14:33:42 MET

qer, napisales:
> Jaki model karty ATI mam kupic? :) Ile ramu dokupic? Na jaki
> minimalny procesor zmienic, aby filmy chodzily?

Na Twoim miejscu odpuściłbym sobie rozbudowę tej maszyny (za dużo z tym
zachodu, a pewnie nie chce Ci się polować na okazje na Allegro) i zamiast
tego kupiłbym jakiś odtwarzacz stacjonarny. Najtańszy Manta Emperor III
(dostępny w każdym dużym markecie) to wydatek rzędu 190 zł, a odtworzysz na
tym doskonałą większość filmów. Ważne jest też to, obraz będzie na TV, a nie
na męczącym wzrok i uwydatniającym niedoskonałości kompresji monitorze
(zresztą skoro komputer jest stary, monitor też pewnie nie należy do
najlepszych). Dodasz 100 zł na jakieś głośniki Creative'a i będziesz mieć
dźwięk 5.1... a kompa zostaw, do Worda i od biedy netu (pod warunkiem
zainstalowania Opery zamiast Internet Explorera*) starczy.

k,

* - opinia autora tekstu :]