Re: Co zdrowsze CRT czy LCD???

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 13:28:22 MET

Użytkownik "Joker" <joker@joke.pl> napisał w wiadomości
news:dr7f4u$9h6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I tutaj koncza sie wady monitorow LCD,

Hmmm... FRC jest niestety widoczne (często) a to też wada podobnie jak natywna
rozdzielczość, słaby kontrast (rzeczywisty a nie podawany przez producenta),
czasy reakcji (osobno zapalania i gaszenia piksela) - choć z tym akurat ostatnio
jest już znacznie lepiej, itp.

> a co do szkodliwosci to dziwie sie,
> ze panuje taka niewiedza jakby monitory LCD wczoraj sie pojawily w sprzedazy

Cóż... ludzie wierzą w zabobony :-)

> (?). No chyba, ze uzytkownikow LCD brak na grupie, badz uzytkownicy uzytkuja
> najtansze towary z hipermarketow.

I tu masz racje. Wilu "ma LCD" ale nie dodaje, że z najniższej półki - nie
zamieniłbym ich na mojego MAGa, a na porządny LCD mnie póki co nie stać (pare
koła kosztuje).

Pozdrawiam,

--
Edzi