Re: Dysk 2,5" co by sie nie grzal....

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_tlen.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 11:53:09 MET

> Nie wiem czego oczekujesz...
Sorry...
rzeczywiscie nie powiedzialem co teraz mam...
Mam Fujitsu MHR2030AT - 30GB 4200RPM w Compaq Evo N610c
To jest dysk fabrycznie montowany do tego komputera...

W tym laptopie montowany jest on w ten sposob ze wkreca sie w dysk srobke
mocujaca go do obudowy laptopa....
Srubka ta wystaje na zewnatrz obudowy i jak sie jaj dotknie po jakims czasie
od wlaczenia komputera to sie mozna oparzyc.....
Ponadto obudowa od spodu jest najgoretsza w miejscu gdzie jest dysk
wlasnie... czy tak powinno byc??

Uwazam tez ze transfer danych jest umiarkowany i stanowi waskie gardlo w
calym systemie....

Wymienilbym zatem na jakis 40GB 5400RPM "nieparzący" :-)

Dzieki za odzew
pozdrawiam,
P.