Re: [K7S8X r.3] cpu@8.5x248 MHz - czy to będzie stabilnie/synchronicznie działać?

Autor: <pe3no_at_N05PAM.o2.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 10:27:49 MET

ALpaczino wrote:
> A tu jest możliwa zmiana mnożnika?? Jeśli tak to może i w mojej K7S8XE
> jest.. hmm :)

Zworki na płycie są, którymi NIBY powinno się zmieniać mnożnik,
ALE w moim przypadku tak pięknie nie było - zero reakcji :(
Niemniej jednak ściągnąłem sobie schematy łączenia mostków
i połączyłem wszystkie mostki L6, dzięki czemu płyta rozpoznaje mnożnik
11x zamiast fabrycznego 15x.

Aby uzyskać inne mnożniki nie będzie już "tak łatwo",
gdyż niektóre mostki L6 będę musiał przecinać,
dlatego też moje dłuuuuugie pytanie - czy warto podjąć takie ryzyko :)

Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.