Re: [OT]Kupno dysku przez internet poczta i mrozy

Autor: aidahow <asd_at_asd.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 00:35:47 MET

Użytkownik "Michał" <mmichal.wytnijto.@kontojestnatlen.pl> napisał w
wiadomości news:dr6aa6$1o0p$1@omega.artcom.pl...

> Lekki NTG, ale jak myślicie czy można teraz bezpiecznie kupić dysk przez
> intnernet? Czy ewentualnie jeśli poczta zostawi przesyłki w wychłodzonym
> magazynie to może się coś HDD stać?

Oczywiście, że można. Wszystko zależy od dwóch czynników:
1) jak będzie opakowany dysk
2) czy pracownicy poczty bedą nim rzucać

Jeżeli w pierwszym przypadku dysk się odpowiednio zabezpieczy a w drugim
wyslę jako "ostrożnie szkło" to można spać spokojnie.
A temperatury... najgorszy przypadek to chyba jak się woda skropli wewnątrz
dysku - osobiście takiego scenariusza nie przerabiałem ;)

--
AIDAHOW | ABIT A8N ULTRA | A64 3000+ @ 2.25GHz 1.45V VENICE | QVC-100CU+
1GB PC3200 TWINMOS | GIGABYTE GF6600GT TF 128MB 1.6NS 540/1050 | SB X-FI