Re: jaki lcd do 1700zl

Autor: aidahow <asd_at_asd.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 00:20:20 MET

Użytkownik "fanto2" <fanto2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.s3wl35e1kfdljp@fanto...

> Witam
> chcialbym zamieic swojego f700p na lcd.najlepiej 19".
> nie znam sie kompletnie na lcd wiec nie wiem co kupic. chcialbym 19" ale
> wiadomo ze jak kupie 17" w cenie 19" to bedzie lepsza. a weszla jeszcze
> podobno jakas seria fujitsu siemens jakis model p-p costam costam za ok
> 1550zl 17" .czy te samsungi i lg za 1600zl 19" nie nadaja sie do gier ani
> do siedzenie w necie?

A witam witam :)

Dobre posunięcie z tą zmianą Lg F700P na jakieś LCD. W ogóle z CRT, ale
zwłaszcza z tego modelu.
Gdybym miał do wyboru 17" albo 19" to jasne, że wziąłbym 19" - ale
odpowiednio droższą. Jednak w cenie do 1600zł IMHO wolałbym wybrać lepszą
17". Na pewno kupiłbym coś na matrycy s-pva, czyli pva z lepszymi czasami
reakcji i tu nasuwa mi się jeden monitorek na myśl a mianowicie Samsung
173P+. Gdy sam kupowałem monitor to miałem dylemat podobny do Twojego ale w
końcu stwierdziłem, że TN należy omijać szerokim łukiem ze względu na wązkie
kąty. Sam mam 173P, a więc tą pierwszą wersję... no i niestety smużenie jest
widoczne, ale to pikuś. Najbardziej mnie drażni brak menu na monitorze.
Gdybym używał samego windowsa to byłoby wporządku bo nie ma problemu z
softem ale w linuxie to już problem...
Jeśli nie przeszkadza Ci ustawianie monitora przez soft to śmiało polecam
173P+ bo nic lepszego pod względem jakości obrazu na pewno nie znajdziesz. A
i pograć się da.

> pozdrawiam

Tyż pozdrawiam ;)

--
AIDAHOW | ABIT A8N ULTRA | A64 3000+ @ 2.25GHz 1.45V VENICE | QVC-100CU+
1GB PC3200 TWINMOS | GIGABYTE GF6600GT TF 128MB 1.6NS 540/1050 | SB X-FI