Re: nie moge nagrac DVD-RW

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 23:01:30 MET

MadMan napisał(a):

> Też warto. Przydatna może być strona www.firmware.fr.st

A co zyskuje uaktualniając firmware w standardowej nagrywarce CD-R lub
czytniku DVD? Bo do wgrania nowszej wersji w nagrywarce DVD zmusił mnie
właśnie brak obsługi tych płytek RW - gdyby nie to, to pewnie jeszcze
długo nic bym nie ruszał. :)

> A co do ryzyka - masz 99% szans, że podczas upgrade'u firmware nie
> wyłączą prądu. Jeśli wyłączą, to masz 95% szans na odratowanie napędu
> przez wgranie oprogramowania "na siłę" - pod DOSem, na określone
> urządzenie.

No tak, ale to zawsze dodatkowy kłopot, dodatkowy stres, a tego to ja
już mam na tyle, żeby sobie produkować więcej. ;)
Zresztą z drugiej strony i tak kiedyś w końcu trzeba będzie się
przerzucić na coś z obsługą technologii DL, ale nie zapowiada się, żeby
w najbliższym czasie nośniki staniały na tyle, żeby ich używanie stało
się opłacalne. A poza tym wtedy ta nagrywarka pójdzie najprawdopodobniej
do kompa siostry, więc szkoda byłoby ją zepsuć. :)

# /George Orwell - Rok 1984/