Re: Obudowy Enlight - gdzie w Polsce?

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 21:26:11 MET

XWindowsMen napisał(a):
> Otóż nie wiedzieć, czemu nie mogę znaleźć obudowy do mojego compa
> firmy Enlight? Szajs to chyba nie jest, ale jakoś google.pl milczą dot.
Jeszcze parę lat temu to były bardzo przyzwoicie wykonane obudowy.
Jednak zdaje się od czasu gdy produkcja wyniosła się do Chin nie są już
takie super. Przykładowo EN-7254, którą kupiłem klientowi była strasznie
nędzna pod względem wykonania - tandetne plastiki, blachy jakoś tak
marnie wykończone, wszystko niezbyt dobrze spasowane. Według mnie nie
odbiegała jakością od np. obudów Codegen. Oczywiście nie piszę nic o
zasilaczu, który być może jest porządniejszy niż w Codegen.

--
Pozdrawiam
Maciek