Re: Mysz Logitech MX1000

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 20:26:12 MET

Dnia 1/24/2006 7:34 PM, Użytkownik Aphi napisał:

> A czy Wam też tak jak mi wytarł się napis i logo Logitech ?

Logo tak, a z napisu (MX LASER) zeszła jakaś folijka - sam napis się nie
wyciera.

> Co do baterii to wiem od jednego posiadacza, że można podmienić na baterie
> od starego eriksona 2618. Trzeba tylko przelutować wtyczkę.
> A propo tego posiadacza: Bateria padła w jego MX1000 po (o ile pamiętam)
> miesiącu. Na mail wysłany do Logitecha otrzymał odpowiedź, że ze względu na
> koszty gwarancja obejmuje WYŁĄCZNIE odbiornik radiowy!!! Wg mnie to go
> zrobili w konia, jak myślicie?

No wątpie żęby gwarancje zrobili tylko na odbiornik. Jak znajde warunki
gwarancji to zobacze, ale to brzmi tak jakby do TV dawali gwarancje
tylko na pilota ;)

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \