Re: Sterownik do TNT2 64

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 19:48:09 MET

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:dr4sj7$40j$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Zainstalowane i było jak ppoprzednio. Możłiwe ze moduł 3D jest
> uszkodzony? troche bzdurne.
niekoniecznie ale nadzwyczaj rzadko sie to zdarza - jesli o mnie chodzi
sprawdzilbym czy nie jest zawyzone taktowanie, moze wyschniety kondensatorek
na karcie... bo ja wiem? mialem m64 microstara, krecila sie bardzo dobrze,
nie bylo z nia klopotow i tylko nie wiem komu ja dalem...
Sprawdz po kolei, tryb AGP, czy jest wlaczony SBA czy nie, bios do plyty,
czy nei przetaktowane AGP, itd