Re: klawiatura z podswietleniem

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 17:03:51 MET

"Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message news:dr58kv$50$1@atlantis.news.tpi.pl...
> no tania to ona na pewno nie bedzie...
> Mi wystarczyloby takie podswietlenie jak maja komorki

Kup sobie klawiaturę z hubem USB i wtedy do gniazdka
USB przy klawiaturze możesz sobie włączyć taką mini
lampkę z LED zasilaną z USB jaką się używa przy laptopach.

Ale generalnie radzę się nauczyć pisać bezwzrokowo...
Czyli patrzysz na monitor klepiąc w klawisze bo wiesz
pod którym palcem masz jaki klawisz... Wtedy w wyjątkowych
sytuacjach szukania zagubionego klawisza wystarczy światło
monitora...