Re: nie moge nagrac DVD-RW

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 16:19:33 MET

Marx napisał(a):

> jesli sciagniesz BIOS od producenta do Twjego modelu nagrywarki i
> zapewnisz zasilanie na czas aktualizacji - raczej nic ci nie grozi

Ściągnąłem BIOSa z cdrinfo - wersja USOQ, najnowsza jaka była na tej
stronie... Zasilanie... hmm... to już nie zależy ode mnie, a raczej od
elektrowni, czy innych użytkowników sieci elektrycznej, którzy mogą
wybić bezpieczniki. ;)
Problem z DVD-RW Platinuma rozwiązany, co do DVD+RW HP - niestety nie... :(

BTW to w nagrywarkach CD i czytnikach też powinno się wgrywać nowy
firmware? Nigdy nie miałem problemów z nagrywaniem czy czytaniem tych
nośników nawet w przypadku wiekowych nagrywarek, o problemie dowiaduje
się właśnie dopiero teraz, jeśli chodzi o DVD-/+RW...

# /George Orwell - Rok 1984/