Re: nie moge nagrac DVD-RW

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 14:30:52 MET

Marx napisał(a):

> Nagrywarka ma w pamieci strategie dla kazdego modelu plyty
> Jesli firmware stary a plyta nowa - nie zadziala

Tego to już jednak za wiele! Musze nagrać ważne dane, więc dzisiaj
jeszcze raz wybrałem się na miasto i kupiłem jeszcze jedną płytę - tym
razem to HP +RW... Objawy są inne.
Gdy próbuję ją nagrać wywala mi komunikat, że płyta nie jest pusta i
kontynuowania spowoduje usunięcie wszystkich zapisanych na niej danych.
Daję TAK a on w kółko wywala mi ten sam komunikat z tym samym pytaniem.
Próba skasowania nośnika w Nero kończy się wysunięciem tacki i
komunikatem, że "nośnik jest nieprawidłowy".
Co jest grane do cholery? To rzeczywiście firmware? Płytki DVD-R nagrywa
dobrze...

I co do aktualizacji rirmware... Niesie to ze sobą jakieś ryzyko? Ile to
trwa?

Proszę o w miarę szybką odpowiedź, bo ważne dane czekają a we mnie
zbiera się coraz większa złość. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/