zmiana grafiki

Autor: Ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 10:35:48 MET

Witam,
Zastanawiam się ostatnio nad zmianą k. graficznej. Chciałbym coś wydajnego
ale na AGP.
Wpadła mi w oko ta karta: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81351927
Mam parę pytań:
ma jakieś znaczenie, że karta ma 128 bitowe pamięci ?
czy może lepiej kupić tą: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82460346
duża zmiana wydajności, czy na tyle mała, że lepiej pozostać przy cichym
chłodzeniu? (pierwsza karta)

Chyba nie ma dla mnie wielkiego znaczenia maksymalna wydajność (tym bardziej
że mam Semprona 2500) ale, lubię czasem pograć w coś z grafiką np Civ4 :)
Może ktoś ma inne propozycje poza tymi dwiema wymienionymi?
Może za wysoko mierzę? - nie mam zamiaru w najbliższym czasie zmieniać
proca.
Kwota do wydania 'rozsądna' czyli ~600zł, przy czym 100 zł więcej nie ma
większego znaczenia jeżeli będzie warto je wydać.

z góry dzięki za podpowiedzi
pozdrawiam