cos sie dzieje z grafika

Autor: andreee <andre_a_at_interia.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 07:59:54 MET

Witam.
Mam problemy z karta graficzna. Kupilem jakis rok temu od znajomego
karte GF 3 ti200. Obraz od poczatku mi sie nie podobal bo na jasnym tle
widac bylo cos w rodzaju zaklocen. Karte dostalem po kosztach wiec nie
zwracalem na to uwagi. W codziennej pracy to nie przeszkadzalo a w grach
  nic kompletnie nie bylo widac. Niedawno jakos obrazu bardzo sie
pogorszyla. Zaczely robic sie pasy na ekranie tak ze nie dalo sie czytac
nic z monitora bo po paru minutach zaczynaly bolec oczy. Owe pasy
wygladaly jak zaklucenia w TV. Kupilem nowa karte ze sklepu i sie
okazalo ze obraz jest lepszy ale nie idealny. tez pojawiaja sie lekkie
zaklucenia ale nie w takim stopniu jak wczesniej.
Moja konfiguracja to:
Athlon XP1700, Ecs K7VZA, 512MB ram, zasilacz jakis zwykly 350W, GeForce
FX5500.
Boje sie ze znowu karta padnie. Moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem?