Re: sklep apollo

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 07:41:23 MET

[...]

Bardzo dziękuję wszystkim za szybki odzew i ośmielenie.
Zamówiłam parę rzeczy, może warto odnotować, że pamięci GeIL
były tańsze niż w GeIL-u (:

Teraz tylko niecierpliwe wypatrywanie kuriera i mnóstwo szczęścia. Jeśli
będą jakieś perturbacje (mam nadzieję, że nie), dam znać w tym wątku.

--
////)))                      Avoid strange women and temporary variables. :