SeaTools Desktop Edition 3.02.0

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 01:21:55 MET

Witam,

Mam nadzieję, że to nie jest [OT], bo wprawdzie
pytam o program, ale bardzo... pro-sprzętowy :-)

Co sądzicie o używaniu SeaTools Desktop Edition 3.02.0
do testowania innych niż Seagate dysków?

W helpie piszą tylko, że jesli narzędzie stwierdzi, że
dysk nie-Seagate ma błędy, to trzeba to jeszcze zweryfikować
programem od danego producenta. Brzmi to jak:
"Spoko mozecie uzywać SeaTools na innych dyskach,
a zwlaszcza jesli test pokaże OK, to prawie na pewno
jest OK".

Jak dla mnie SeaTools Desktop Edition 3.02.03 ma tylko 1 wadę
- wiesza się :-(
Nie wiem czemu, bo kompa mam sprawdzonego od lat
i pod XP stabilnego jak marmurowa płyta nagrobna.
Na szczescie nie wiesza sie podczas testowania dysku,
ale wczesniej (albo pozniej) przy probie przejscia z jednego
menu do drugiego, itp.

Dzięki,

latet