Pamięci do Asus A7N8X-XE

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 22:27:56 MET

Witam grupę.
Niestety ale moja stara płyta główna (Soltek SL-75 KAV) zakończyła swój
długi żywot. Wyskoczyła na dymka z zasilaczem ;) (dobrze że cała reszta
to niepalący). Zdecydowałem się na zakup Asusa A7N8X-XE na NF2-400
tylko wyczytałem że mogą być problemy z obsługa niektórych pamięci.
W obecnej chwili ze względu na kwestie finansowe (sesja idzie i kasa na
ksero potrzeba :) ) mogę sobie pozwolić na zakup tylko jednej kości
pamięci 256MB. I tutaj jest mój problem jakie pamięci dobrze by było
kupić aby nie było problemu z wykrywaniem ich przez mobo i abym w
późniejszym okresie miał możliwość bezproblemowego rozszerzenia ilości
pamięci abym mógł wykorzystać tryb DualChannel. Poszukałem na stronie
producenta ale w te dane są trochę enigmatyczne więc może ktoś z
grupowiczów mi podpowie w co zainwestować moje fundusze.
Pozdrawiam.

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.