Brak biosu?

Autor: Nothingman <nothingman86_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 22:07:25 MET

Witam!

Wujek ma dziwny komputer. Jest to Compaq jakis tam, przywieziony z Wloch...
Nie wiem o co chodzi, ale nie mam pojecia jak sie dostac do biosu... Tak
jakby go nie mial? Normalnie nie pojawia sie sie: "Nacisnij DELETE"... Jak
np. w takim kompie mozna ustalic z jakiego dysku ma startowac???

Pisze, bo Wujek jest zalamany, bo ma taki prolem, ze przywracal jakas kopie
systemu.... i nagle jakis blad wyskoczyl... A teraz gdy uruchami kompa
pokazuje mu: "Nieprawidlowy dysk" itd. Zmien/wyjmij (nie pamietam jak
dokladnie) i nacisnij klawisz...

SLicznie prosze o pomoc

Nothingman