Re: programowe ch³odzenie Athlona - z pogranicza NTG

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 21:48:55 MET

zxc wrote:

> nie zgodze sie..
>
> nie jest tak przynajmniej w moim przypadku
> mam athlona xp 2400+ na jaju thoroughbred i po odpaleniu softu o nazwie
> S2kControl temperatura w idle z 40 stopni spada do 30-31 i jest to
> odczuwalne jak dotkne reka radiator tuz przy samym procku
>
> jednak to dziala... jakos :)
Dzia³a, dzia³a. Pod linuksem jest program athcool i robi to samo.
Temperatura spada o dobre 10 stopni, choæ muszê przyznaæ ¿e 31 stopni na
Athlonie 2400+ jest spektakularnym sukcesem - mam ten sam procesor i z
regu³y jest jakie¶ 41-43 stopnie. Mo¿e to kwestia obudowy - moja jest do¶æ
leciwa.
Jak to dzia³a mo¿na przeczytaæ np. tutaj:
http://www.tldp.org/HOWTO/Athlon-Powersaving-HOWTO/

JaromirD

--
Odpowiadaj±c zamieñ "q" na "o".