Chieftec GPS-450AA-101A 450W - Padnięty ? :O

Autor: `RuDy <rudy_at_master.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 19:35:19 MET

Witam, zamówiłem w komputroniku ten(temat) zasilacz, przyszedł dzisiaj,
był zimny więc wsadziłem pod koc na godzine zeby sie ogrzał, podłączyłem
do kompa, bez podłączania dysków, itp. komp ruszył, wyłączyłem, żeby
podłaczyć reszte, podłączyłem i już się nie włączył, sprawdzałem w innym
kompie, to samo - jest padnięty na amen czy da sie cos zrobic ? W sumie
gwarancje mam ale nie wiem czy mi komputronik nie wyjedzie ze awaria z
mojej winy i nie wymienia...