Reklamacja w Seagate

Autor: SKrol <freinag_at_cs.cy>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 18:05:32 MET

Zareklamowałem dysk twardy w polskim oddziale Seagate.

Zapakowałem go w takie antystatyczne opakowanie jak zazwyczaj
są/były pakowane pojedyńcze dyski (plastykowe preźroczyste
otwierane pudełko).

Niestety, reklamacji nie uznano mi z powodu przedstawionego
poniżej.

Part # Serial # Rejection Reason
9W2934-370 MY-SERIAL*) Missing EMI Coating on Base Deck

Czy to chodzi o niewłaściwe opakowanie, czy coś innego?

Faktem jest, że dysk miał pewne uszkodzenie:
na jednej z bocznych ścianek jest taka jakby folia aluminiowa
zakrywająca jakiś otwór. Ta folia została wgnieciona i
przedziurawiona.

Czy to o to chodziło w tym opisie?

*) Oczywiście w tym miejscu podałem właściwy serial :)

--
Skrol