Re: Asus K8N-E opinie...

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 18:06:56 MET

> Poza tym problematyczne sloty RAM (przy 2 sztukach DDR nie wolno obsadzać
> slotu nr "2", i nie każda pamięć działa ok, jeśli są jej 2 sztuki).

mam wersje deluxe tej plyty z A3000+
Mam obsadzone 2 sloty (w tym ten niby newralgiczny) good ramami 2 x 512,
zwisow zadnych nie zauwazylem.
Fire wire jest na plycie i przydaje sie bardzo!!! Do mojej SONY TRV340,
corka rosnie i bardzo mi odpowiada ze moge zachowac to np: na plytkach DVD.
Piszczenie owszem pojawia sie przy korzystaniu z usb szczegolnie z kingstona
1 GB, ale przyzwyczailem sie.
Co mnie drazni, a taki to dziwny szczegol:
Budzenie tego usrojstwa o okreslonej porze przebiega w ten sposob, ze nalezy
zamknac komputer z systemu operacyjnego.
Jesli ustawie pore wstawania w biosie, i w czasie pojawienia sie
poczatkowego ekranu wylacze komputer to sie nie obudzi :-(
Musze zamknac go grzecznie z XP i wtedy wstanie.
Reasumujac gdybym mial kupic cos teraz wybralbym to na 939 (czy jak tam ta
numerologia sie zowie).
Plyta K8N oparta jest na chipsecie juz niestety troche przestarzalym wiec o
ile nie masz jakies specjalnie niskiej ceny na ten produkt kup (IMHO) cos
nowszego .

zdrowko
x4y4