Re: płyta główna - dysk

Autor: natalia <nati.g_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 17:20:56 MET

> Mam stary komputer z płyta główną VX i Intelem 166 MHz MMX. Bios komputera
> nie "widzi" dysku twardego 80GB, dysk 40 GB jest widziany. Co trzeba
> zainstalować (zrobić, jeżeli to co i jak), żeby system zauważył obecność
> większego dysku?

aktualizacja BIOSU:

wejsc na strone producenta i poszukac aktualizacj dla konkretnego modelu
plyty.
najczesciej jest to program tworzacy dysk, z ktorego startuje sie komputer,
czyli uruchamiasz program, wkladasz dyskietke. potem restart komputera z
dyskietki.
np: "bios update disk", "bios flash disk" itp.