nie moge nagrac DVD-RW

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 16:58:41 MET

Witam!!!

Chociaż nagrywarkę DVD mam już od dawna (Lite-On SOHW-812S) i sprawuje
się bardzo dobrze (nagrywam głownie na Verbatimach) to jakoś nie miałem
to tej chwili potrzeby korzystać z płyty DVD RW. Ale taka konieczność
się zdążyła a więc poszedłem do sklepu, kupiłem ostatniego Platinuma
DVD-RW 4x i spróbowałem wypalić pliki.
Niestety - płyta niby się nagrała (zresztą z prędkością 1x - inaczej się
nie dało, sądzę że większej prędkości dla "minusów" ten model nie
obsługuje) ale niczego na niej nie ma. Próbowałem kilka razy i tak
samo... W nero info tool jak byk stoi, że obsługuje minusy RW.
Co może być nie tak? Może powinienem kupić plusa (niestety dzisiaj w
sklepie nie mieli, a mi się spieszyło. Wolniej nagrać już nie można...

# /George Orwell - Rok 1984/