Siadl system - POMOCY!

Autor: Greg <no-spam.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 13:58:19 MET

Witam.
Zaczne od poczatku.
Wczoraj ogladalem sobie filmik z plyty CD, po chwili komp sie zatrzymal.
Nic nie pomagalo, wiec nacisnalem reset na kompie.
Wtedy system juz nie wstal, pisalo "wloz dysk systemowy" czy cos w tym stylu.
Podpialem dzisiaj ten dysk do komputera u znajomego, okazalo sie ze Windows
widzi dwie pozostale partycje, a pierwsza z systemem nie widzi ;(((.
Co ciekawe pod Dos'em jak najbardziej widzi i ta pierwsza.
Wiec przeskanowalem ja programem F-Prot for Dos, znalazlo kilkadziesiat
wirusow poddanych kwarantannie przez NAV 2004 oraz jednego gdzies w
dokumentach, wszystko wykasowalem. Wiecej juz nie znalazlo, ale windows
dalej nie widzi tej partycji.
Wiem ze najlepiej byloby sformatowac go, ale mam tam wazny program, z
ktorego oczywiscie nie zrobilem backupu.

Jest szansa aby moc to uratowac, czy lepiej sie z tym pogodzic i poprostu
sformatowac? ;(((

Pozdrawiam i prosze o pomoc
Greg