Re: moze juz przynudzam ale to juz ostatni raz.......

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 13:29:30 MET

visor w wiadomości <news:dqrfd5$ckm$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> 19" Hyundai Q995S srebrno-czarny
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13152
> **************************************

W hyundaiach jako takich zawsze lepiej brać modele z tą bajerancką obudową -
często jest "taki sam" odpowiednik w "standardowej" obudowie, tyle że
tańszy, i niekoniecznie można znaleźć na stronach producenta informację, że
model w tańszej obudowie nie jest taki sam - ma większy pobór prądu i
większą plamkę.
Poza tym poszczególne egzemplarze tego samego modelu lubią się różnić
możliwością wyregulowania mojry - raz jest lepiej, raz gorzej. Z pozostałą
regulacją jest ok (czyli lepiej, niż to, co piszą tutaj o LG. Zresztą,
widziałem jednego LG 17", który nie powinien być sprzedawany w ogóle, inne
też nie zachwycały, delikatnie mówiąc), i można trafić na całkiem niezły
egzemplarz.
Niestety, nie mam możliwości bezpośredniego porównania Hyundaia 19" z innymi
markami 19" (jedynie 17", a to nieco inne kineskopy, że się tak wyrażę...).

Najlepiej poszukaj takiego sklepu, gdzie będziesz miał możliwość
przetestować egzemplarz programem np. nokii, porównać z innymi
modelami/egzemplarzami, i wybierz taki, który będzie najlepszy, i pod
warunkiem, że sprzedadzą Ci ten egzemplarz, który oglądałeś - jeśli będą
chcieli sprzedać taki model, ale egzemplarz w pudle po sprowadzeniu i bez
rozpakowywania i testów, to im podziękuj grzecznie i nie kupuj (chyba że
chcesz potem się bawić w miesięczne gwarancje door-to-door jakby co).

No chyba że wolisz bawić się w sprzedaż wysyłkową i ew. rezygnację z zakupu
bez podania powodu w czasie do 10 dni od zakupu...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel