programowe chłodzenie Athlona - z pogranicza NTG

Autor: Tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 11:46:12 MET

Witam,
Mam pytanie o program _najskuteczniejszy_ w chłodzeniu Athlona XP M,
podkręconego (mnożnik), z podbitym napięciem (na 1,57V) Win XP,
chodzącym mniej więcej 14h/24h. Korzystam z komputera w różnych
porach, stąd też tyle chodzi. Wypróbowałem Rightmark Clock Utility,
skuteczny, ale czasami system wisi (płyta Abit na NForce 2). CPUcool
działa tak sobie. Teoretycznie Athlon M powinien obsługiwać technologię
Save Power Now! i program do oszczędzania energii AMD, ale to tylko
teoria...

Problem jest z pogranicza pl.pecet i pl.noweprogramy, ale ryzykuję.
Swoją drogą pisać dzisiaj (u mnie -21 st. C) o chłodzeniu procesora to
paradoks ;)