pamiec video w notebookach

Autor: deno <spamerzy_at_gmail.com>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 11:32:24 MET

Witam.

Do zorientowanych w temacia mam kilka pytań.
Ile pamięci jest przeznaczanych na grafikę w przypadku notebooków z
dzielonym przydziałem z pamiecią RAM komputera przy typowych aplikacjach
biurowych (office itp)?
Konkretnie interesuje mnie pobór RAM w Fujitsu-Siemens AmiloPro v8010, z
Intel GMA 900, z danych tech. wynika że: Video RAM (MByte) up to 128 MB
(DVMT) , ale jesli rozumiem wielkosć ta tylko w ekstremalnych przypadkach
(gry, 3D) jest wykorzystywana?
Czy w w.wym. modelu jest mozliwość ograniczenia w BIOS tej wielkości?

--
Pozdr, D