Re: UPSy APC Smart - sygnalizowane stany

Autor: NoRek <nie.podam_at_i.juz.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 10:47:53 MET

Glikogen wrote:
> Witam
>
> jakie stany sygnalizuje ups firmy APC z serii smart? Oczywiscie chodzi mi o
> komunikaty jakie wysyla do komputera po RSie.
> Mam na mysli to czy podaje tylko stan ze jest na zasilaniu awaryjnym i tylko
> potrafi wyslac sygnal minute wczesniej do zamkniecia systemu czy moze
> potrafi np na biezaco podawac stan baterii itp.
>
> Glikogen

Jesli masz zainstalowany program PowerChute Plus to mozesz ogladac
nastepujace dane:temperature wew. upsa, czas pozostaly do konca pracy
na baterii, napiecie wejsciowe, wyjsciowe oraz napiecie baterii
obciazenie upsa i pojemnosc baterii. Program ma mozliwosc zamkniecia
systemu przed koncem baterii, moze rowniez wyslac Ci maila o tym co
aktualnie dzieje sie z Twoim zasialniem.
pozdr

--
__::NoRek::__