Re: Odprysk na płycie CD - jakie patenty na naprawę ?

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 10:13:31 MET

Kaja napisał(a):
> Nie ma. To jest takie gęste mleczko- raczej śmietanka :-)
Pasta polerska to też "takie gęste mleczko". Jeśli coś nie ma
wyczuwalnych w paluchach ziarenek, to nie znaczy, że nie ma właściwości
ściernych, a większość środków myjących (do stosowania raczej w kuchni i
łazience, a nie sprzęcie RTV) jest albo żrąca albo ścierająca albo jedno
i drugie, o czym się szanowna Pani właśnie przekonała :-)

> Nic nie szorowałam. Myłam miekką ściereczką.
:-D

--
Pozdrawiam
Maciek