Gainward GF4 Ti 4200

Autor: madcal <madcal_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 08:41:32 MET

Witam
Kupiłem kartę Gainward GeForce4 Ti 4200 AGPx4 nie chce mi zaskoczyć w
komputerze. Problem jest taki, karta startuje wszystko gra i buczy, ale gdy
staram się uruchomić jakąś grę albo jakiś benchmark 3D, po chwili
wczytywania z dysku nagle wszystko się zamraża (i to nie dzisiejszy mróz).
Nic nie działa i muszę robić restart. Od razu powiem, że system specjalnie
wgrałem od początku dosłownie nic nie ma, tylko sterowniki płyty i DirectX 9
co do detonatorów czy też ForceWare to wgrywałem różne wersje (nie pamiętam
dokładnie ) 45.xx , 66.xx, 78.xx, 81.xx Ciągle to samo, przy wersji 66.xx
blokada następowała gdy tylko klikałem prawym myszki na ikonę nVidii w trey'
u. Może ktoś miał podobny problem albo wie co może być przyczyną, będę
wdzięczny za pomoc, mi już brakuje pomysłów. Czy może to być uszkodzona
karta graficzna, albo słaby zasilacz?
Pozdrawiam
PS
AMD2200 , pamięć 640 Mb , płyta Asus A7V333 , Seagate 120Gb, zasilacz tani
400W, problemy przy grach i benchmark'ach:Cold Fear, Alien vs Predator 2,
aquamark, 3Dmark
Wcześniej grafika GeForce2 Ti