Re: Kompatybilność nowych płyt głównych ze starszymi OS-ami

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 08:23:02 MET

Dnia 1/23/2006 12:42 AM, Użytkownik wp napisał:
> To może ja się wypowiem o Win98 na nowych płytach głównych :-] Niestety nie
> oczekuj żadnej stabilnej pracy tego systemu na chipsetach wyższych niż i845.
> Na intelach 865 i wyższych możesz już sobie darować.
> Jeżeli chodzi o VIA, to KT133(a) jeszcze sprawnie chodziło. KT266(a) już
> powodowało dziwne i niekontrolowane zwiechy. Chipset SISa (Asrock K7S41GX) ?
> Broń Panie Boże! System działa niestabilnie, nawet bardzo! I tutaj uwaga: to

Ja mam IC7-G (i875) i chodziło bardzo stabilnie.
Co prawda dupa z HT, raidem i połową ramu, ale system działał. Nawet
używałęm go przez prawie pół roku.

> nie chodzi o aktualizację biosu, czy też sterowników, ani tym bardziej o
> wymianę zasilaczy ;-P, po prostu win98 działa bardzo kulawo/wcale nie działa
> na nowych maszynach i już. Przykre to, bo niektórzy potrzebują jeszcze 98 do
> celów DOSowych i innych, na których nie działają starożytne programy , a ich
> producenci nie potrafią ich skonfigurować na 2000/XP.

No niestety mam troche softu tylko dla w98 który raczej nigdy na w2k nie
pojdzie ;/

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \