Re: plyta nie obsluguje mojego procesora

Autor: Grzegorz Nowak <gnowak_at_wi.ps.pl.spam>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 02:33:33 MET

> Płyta nie odpala się wcale w ustawieniu zworki czyszczącej CMOS "normal"
> ponadto świeci się dioda power, mimo, że płyta nie jest włączone
> zasilanie. Jak przestawie zworkę na "clear CMOS" to płyta startuje,
> ale podaje komunikaty błędu. IMHO płyta jest uszkodzona - być może

Nie czytasz intrukcji do gory nogami? Z moich doswiadczen wynika, ze plyta
nie startuje, kiedy ma ustawiona zworke na "Clear CMOS" (zabezpieczenie
przed spaleniem) a po jej usuniecu jest pokazywany komunikat o bledzie.
Jeszcze cos. Niektore plyty tak mialy, ze wystarczylo kliknac F1 aby
zaladowac system i zupgradowac BIOS do wersji poprawnie wykrywajacej
procesor.